olivia: panic to the world

satte egentligen bara på datorn för att lyssna på musik, men när jag ändå har så lång tid på mig så kunde  jag inte mostå frestelsen att skriva lite.
Jag, lina och liza ska iallafall träffas på skolan halv 9, dagens överraskning var att emma också hade sovmorgon tills då, så vi får följas åt till skolan! Händer ju nästan aldrig! Underbart!
Vi failade lite, för vi fick august och linus, också medlemmar av vår grupp, att gå till ica och köpa det vi behöver, men det skulle göra det idag (?) Så vi kommer inte ha något annat än dryck att sälja den första.. halvtimmen eller något. Synd för alla hungriga elever MOHAHAhahha

Jag tror att jag egentligen borde ha duschat igår... Jag har inte sett mitt hår annat än uppsatt i spegeln, men vi får hoppas på en inte alltför obehaglig överraskning. Då kanske jag stöter bort alla våra kunder? Det vore en skam.

Men nu ska jag fortsätta mina mornerliga(?) bestyr. puss puss

facelook! nej oj det var visst en cp bild som inte var till för nånting egentligen`? Ibakrunden ser man iaf emmas vattenflaska. Det är den röda

if I let you go?

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback