olivia: small things to be happy about

förlåt för lite uppdatering - men min tid tycker visst inte att jag ska hinna med att blogga? Just nät jag ska börja kommer nåt i vägen. Eller så har jag börjat prioritera saker, eller - enklaste svaret: jag gör andra saker. Men jag har också tappat suget lite, delvis för att jag bloggade så mycket förut men också för att jag, som sagt, har mycket mer andra saker för mig nu.

har just cyklat hem från träningen. Den var hemsk. hörde ni? h-e-m-s-k. Jag antar att två bitar tårta, lite godis och två parisare på det inte är ett så bra näringstillskott just för en träning?



vems pose vems pose?!

vänta..... vad är det här?

nu kan jag spela cs om jag vill!!!!!!! lycka! jag har ett val!
/olivia

Kommentarer
Postat av: sessan

sv: tack :)

2009-09-01 @ 20:42:35
URL: http://ssaraslife.blogg.se/
Postat av: adina

det är bra! sitter i skolan och har låååång håltimme :P

2009-09-02 @ 09:19:25
URL: http://lillsmuurfen.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback