olivia: so you can feel like the rest of us

sa ju att jag skulle sitta kvar här ett tag... haha

nu nöter jag min spotifylista 'naw', har två och sen alla emmas men det här är ändå den ända jag lyssnar på. den äger!! !! !!!! !! !!!!! !!
men nu tror jag det blir duschen, skulle vara skönt att få känna sig lite.. fräsch eftersom det är typ motsattsen till mig just nu. Men ja. Ni behöver ju bara titta på bilderna på mitt förra inlägg för att komma til den slutsatsen alldeles själva. Men ni kanske förstår att jag inte vill visa mitt snyggaste jag i bloggen, för då kanske folk blir lite.. avundsjuka... och det FÅR ju bara inte hända.

btw. jag gillar inte vår blogg för den rosa färgen gör ont i mina ögon:(!


/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback