olivia: to go through everything, together we can

idag måste jag: baka. Ja, det är sant. Imorgon är det nämligen vår grupp som håller i cafeterian, yes det är vår kortaste dag och dessutom missar vi sovmorgon! ja!
Nej men vi är så dåliga på att planera och ganska lata så nu orkar typ ingen ta tag i nånting och vi vet typ inte vem som ska göra vad... nej men vi måste handla också. Kändes jobbigt.

Har faktiskt verkligen ingen ork idag. Har varit trött, ja typ hela veckan, och gårdagen körde verkligen slut på mig. Hur jag ska klara mig igenom en hel vecka till är nu en av livets stora frågor. Andra frågor är; hur stort är universum? Vad är livets mening? Hur kan Sebastian Krantz fortsätta sjunga efter den kråkan? osv.

Flicka med stora problem. Oj, det var visst jag! HEHöööö

/olivia

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback