olivia: under all other

eh jo nu var det ju såhär att igår, då jag hade skrivit ett långt inlägg som för ovanlighetens skull faktiskt handlade om nånting, så slutar internet fungera och sen råkar jag göra så att jag behöver nån säkerhetsnyckel? OMG jag erkänner - det ÄR en blondin som skriver dethär

Men igår på träningen iaf, så behövdes det bara en närkamp, en fot och ett knak för att göra min klubba obrukerlig. Men ikväll skyndade jag och mamma oss ner på stan så vi kan känna lugnet, min fina älskling har nu ett nytt blad. Och - det är nästan likadant!! Ja man ser då knappt nån skillnad, den verkliga skillnaden får vi se imorgon, på planen. guuud luk (ja alltså good luck)

väntar bara på de evigt fåfänga emma och lina så ska vi visst gå till söder. Annars hade jag typ fått erbjudande om en hundring om jag for till coop idag? Dock tror jag inte det erbjudandet gäller längre

övergrepp!!!
/olivia

btw. 'bättre att vara med i caregang än att vara 97a'

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback