olivia: you can make a choice

umeå igår var ju som... KUL. Nog sagt om det.

Nej där kanske jag skojade. Har inte så mycket att skriva även om det var länge sen jag bloggade. Så då blir det väl umeå?

igår steg jag iaf upp halv 7, olagligt tidigt på en lördag? Vi skulle ta bussen 8.20 men tog den 7.55 ist. De visade en film på bussen och vi var de ända som skrattade. Hela tiden.

Efter ett tag i umeå träffade vi pojkarna som vi spenderade resten av dagen med. Egentligen gjorde vi inte så mycket, men på nåt sätt var det kul iallafall. Senare förargade vi våra föräldrar med att försöka få stanna efter att sista bussen gått, men icket.
Så då var vi tvugna att ta bussen 20.15, och eftersom vi var på teg var de tvugna att skjutsa dit oss med cyklar. Och därför kom vi tidigt till stationen och fick oss en 'trevlig' pratstund med någon jag antar druckit lite för mycket och länge.

Hem kom vi iaf ca halv elva och jag gick och lade mig på dirren. Inte ens datorn fick joina mig, och jag sov till ca11. Dock vaknade jag några gånger men och? Jag sov typ 12,5 h och det är inte dåligt mycket.

Orkar inte lägga in några bilder, datorn och sladden till datorn är på fel platser känner jag. Snart ska jag väl dra mig upp osv. Men lite tid måste få spenderas vid datorn som jag har dissat åtminstone en dag. Hemska tankar.

/olivia


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback