emma: so far so good

ÄRLIGHET 
hur många har du varit riktigt kär i? 1 eller 2 tror jag

vad tycker du om kärlek? det bästa och det sämsta, haha
när kramade du någon sist? igår eller förrgår 
saknar du någon speciell person? ohja
har du svårt för att bli kär? faktiskt ja 
när kysste/hånglade du med någon sist? helgen
ångrar du det? no way 
är du singel? yes
när fick du senast en komplimang? idag tror jag 
har du hånglat med någon av samma kön? inte vad jag kan komma ihåg! 

HAR DU NÅGONSIN
varit medvetslös? typnågon sekund 
hånglat med någon riktigt ful? hha nej!!... eller ;-)
hånglat med fler än 50 pers? nope
hånglat med fler än 2 pers på en kväll? naj
gjort något riktigt dumt? tyvärr ja 
gjort något du verkligen ångrar? jo
varit nykter på nyårsafton? antagligen
åkt ambulans? nepp
gjort något olagligt? japp
blivit polisanmäld? no way
fått din mamma att gråta? i guess 
skämts över dina föräldrar? ohyee
skämts över dig själv? det kan jag lova 
sagt jag älskar dig och menat det? japp
tar du droger? no i sure don't
varit kär? oh i have
har du varit kär i någon du inte haft chans på? jag tror inte det
är du ensam nu? japp
vill du gifta dig? hah ja!!!
vill du ha barn? jajemen

SENASTE PERSONEN SOM
sov i din säng? jag tror faktiskt det bara är jag som har sovit i min säng:) 
såg dig gråta? lina tro jag
fick dig att gråta? jag vet inte
du delade en drink med? vett inte 
du gick på bio med? tror det var när jag såg harry potter med lina och olivia.. men är ej säkeR:)
skällde på dig? mamma antagligen 

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU
gråtit? japp, idag. nös så förfärligt:] 
kramat någon? jag vet inte 
pussat någon? ingen vill pussa en sjukling(u)
köpt någonting? don't think so
sjungit? typ

saknat någon? inte allvarligt

intressant nå så förfärligt:*


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback