emma: when love takes over

DEN BRA TRENDEN I MITT LIV FORTSÄTTER

Såg att jag hade fått 2 mail när jag gick in på datorn, och inte vilka skräpmail som helst. Det första var från zontränaren, där det var info om på söndag, SATAN vad pepp jag är. Tycker bara det är synd att mina carekompisar inte fick samma chans, dom är faktiskt minst lika bra som mig ju. Det andra var från halebop, där dom skrev att det var gratis MMS imorgon, SATAN vad jag ska mms;a. SÅ DET ÄR BARA ATT HÖRA AV SIG IMORGON<33

Föressten så har min förkylning lagt sig, det mesta i alla fall, så snart är jag alldeles frisk och kry igen. Sikken tur att jag har bra imunförsvar; blir aldrig sjuk. Det här var första gången på 1,5 år kanske, och kan ha berott på den minimala sömnen, matintaget, det mycket kalla vädret och de långa vandringarna. Sådant händer ju inte varje dag, precis.

Lite randomfakta om min sjukhistoria:'

  • Förr var jag sjuk regelbundet, men sedan jag började i sexan så har det blivit allt mer sällsynt
  • Var massa år sedan jag hade magsjuka
  • Har svimmat 2 gånger, båda på skolan. Första gången på so;n i sjuan, fick jättemycket feber så jag typ.. ramlade ihop. Andra gången i slutet av åttan, vi hade massagekurs och jag fick typ så lågt blodtryck eller nåt så ja..det blev som det blev
  • Har typ "stukat" foten 2 gånger, första gången i sjuan kanske(?), på den tiden jag och olivia fortfarande tränade  klättring. Vi klättrade så kallat "boulder", alltså man klättrar utan rep. Tappade jag greppet och föll då, men råkade trampa på något snett när jag landade, om ni fattar. Jädrigt ont. Andra gången på martin olofsson i somras, ramlade och trampa snett. Well yeah, det kan jag känna av fortfarande=D
  • Har aldrig behövt fara till sjukhuset
  • Har aldrig haft typ bandage eller nivet, typ linda foten eller armen eller vafan
  • dom två "allvarligaste" sjukdomarna jag har haft är typ halsfluss och "falsk krupp" eller vare hette

hmm..ja nu kan jag inte komma på så mycket mer. Vi höres!
/emma


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback