emma: i should have walked away

okej hejhej,
har vaknat nu och sitter och äter en minipaj till frukost. Blev ju inte så mycket mat igår, 2 mackor till frukost, och sen en liten kaka. ENERGIRIKT!
Dock blev det ju lite mer sen när vi kom hem till skell igen, en halv pizza ungefär. Men när man tänker att det inte ens är en middag till mig ´så är det ju inte alldeles konstigt att jag är hungrig nu. Ser ut som en riktig RISHÖG nu, kommer inte på något bättre ord. Och gjorde det igår med, förlåt om det var pinsamt.

Men okej, jag ska försöka förklara vår helg i stora drag, men jag vet att det kommer bli ett jävligt långt inlägg i allla fall. Vi gjorde ju som rätt mycket=D

Men i alla fall, efter zon i fredags (som faktiskt intte gick sämst men inte bra heller, kan ha berott på att jag var SÅHÄR nervös) så for vi hem och gjorde oss färdiga så fort vi kunde. Sedan tog vi våra racercyklar och trampade oss till bussstationen, där det inte var någon vi kände igen. Så vi sattdär och väntade tills dom smsade "vi är här nu". "Vi med, var är ni?" skrev vi och efter ett tags letande hittade vi dem i stan på någon bänk. Då cyklade vi hem, åt middag, och sen gick vi ut och gjorde...lite olika. Vi "hittade" ¨några filmer hos Lina, som vi tog med och det var väl ungefär vad vi gjorde resten av natten, såg film. Fast ärligt talat tror jag inte det var särskilt många som såg, jag gjorde inte det i alla fall..... Sov ungefär en halvtimme av den natten.

På morgonen åt vi frukost och diskuterade lite små problem, typ att dom hade tappat sina pengar på bussen, typ 9000 på kortet som dom tappat då, som skulle finansiera deras resa hem. Men de lyckades skrapa ihop pengar och vi bestämde oss snabbt för att följa med dem tillbaka till umeå. Så vi tog den absolut fulla bussen, jag fick sitta bredvid en tant, till umeå. Tack tanten för att jag fick sova mot din axel.

Sen i alla fall åkte vi hem till en av dem, gjorde lite olika typ, innan vi skulle påbörja vår lååånga vandring mot (vad hette det? Röbäck?) där dom skulle spela matc i alla fall. Ungefär 45 minuter tog det. Där var vi i ungefär 3 timmar, frös hela tiden. Som fan. Hade smart nog ingen jacka, och jaa... det var TORTYR. Sedan gick vi den långa vägen tillbaka i alla fall, efter matchen, men direkt vi hade kommit in i värmen var vi tvugna att gå den långa vägen tillbaka till stan. Och vi gick inte dåligt snabbt heller, var jävligt nära att vi missade bussen. Hade vi gått en minut senare och inte sprungit en bit, hade vi missat den. Så vi hann inte ens ta förväl av våra kära vänner....sorgligt men sant.

SÅ, det var väl typ det? Försökte räkna ut ungefär hur långt vi gick igår, men det går inte särskilt bra. Jävligt långt måste det ha varit i alla fall, gick inte dåligt fort och ändå tog det en evighet. MEn i alla fall, okej vänta, bilder..Tog inte särskilt många och de allra flesta blev suddiga och/eller ger inte personerna på bilderna rättvisa. Men ialla fall



jag hade i alla fall rätt jävla löst kul (vilket jag TROR betyder jättekul(?)) Förlåt om jag inte var vidare sällskaplig igår, the lost sleep tog ut sina rättigheter... Och förlåt om jag är jobbig NU, men jag kan inte hjälpa det. Jag saknar er redan:)

PUSS/EMMA




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback