emma: healthy

stannade hemma från skolan idag, hade ont i huvudet osv när jag vaknade, men tog ipren och hostmedicin så now it's gone. Eller det håller typ på att komma tillbaka, fast det kanske är för att jag råkar sitta lite konstigt just nu?
Annars är typ allt bra, riktigt bra faktiskt. Mitt liv har nog inte varit såhär bra på länge, skulle jag säga. Allt är bra (förutom att jag är sjuk nu då hähä) , seriöst. Det händer typ sakker hela tiden och... jag vet inte, allt känns bra. Jag är så tillfreds med min tillvaro nu. I hope it will stay this way. FAST JAG BLIR FRISk



oh! fick ett sms nyss.. men mobilen är där uppe:/ måste ändå ha en halstablett..NEJ jag kan ta medicin igen!!!!

puss/emma

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback