emma: en värld att visa dig

Hittade min mobil nyss efter att den varit borta halva dagen. Jag närapå dog av överraskning då jag såg att jag inte fått ett enda sms. VERKLIGEN ovanligt, lika ovanligt som att jag ser ut som en vanlig människa och inte en neandertalare.

Var förövrigt en ovanlig lustig syn för en sstund sedan. Satt på sängen (som jag dragit till mitten av rummet) och spelade keyboard i bara underkläder och randiga sockar med den absolut mest slickade, fulaste frisyren ni kan tänka er, med datorn på ett sängbord bredvid och hela rummet kaosat. Men vi gillar det ändå?


mina bananben är alltid värda att visas. Förresten så diggar jag att ha tights med såna där tjocka sockor till. Verkligen superawesome.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback