emma: ett helt z1ck kakmonster

Blev inte att vara hurtig idag inte, sitter hemma i soffan nu med en klassisk, dock lika jobbig som alltid, förkylning. Jag blir sjuk ungefär en gång per år. Varför kan inte den gången vara under de mörkaste vinterveckorna, sådär i januari/februari kanske? Istället för när man är i turkiet (förra året) dagen före påsklovet (två år sedan) eller tre dagar före valborgs (i år)? Livet är ett olöst mysterium.

Nu blir det att se film med olivia, Sandor/Ida, orkade inte leta upp någon film på hemmakväll som vi ville se OCH inte har sett, jag fick lite klaustrofobiska känslor så jag skyndade processen. Ville bara säga att om jag kommer på skolan imorgon (men eftersom vi har halvdag så har jag säkert feber) så har jag inte orkat duscha idag. Bara så ni vet och förstår varför jag inte enbart ser ut som en neandertalare - utan som en helt och hållet avskyvärt äcklig neandertalare det rinner fett av. Bara så ni vet.



jag idag - mitt sjuka jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tar mina ord:(!

Men de fåru;$

2010-04-27 @ 21:43:41

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback