emma: make you proud

Har nyss försökt plugga till kemiprovet (men - ju fler gånger jag läser det, desto mindre fattar jag) och duschat. MÅSTE duscha varje dag i denna tiden för annars ser det ut som om en neandertalare har slickat på mitt hår. Det gör det alltid förresten. JAG FÖRSTÅR INTE VAD SOM ÄR FELET PÅ DET????

Nirvana säger: "Here we are now, entertain us" "okej" och så visar man mitt hår. Inga ;P-isar här inte, för det här är en true story.

Förövrigt så känner jag mig - precis som Olivia - som en stor deghög blandat med bakad potatis. Ingen höjdarkänsla precis, och ju längre jag väntar med att träna ju längre sjunker jag ner i träsket of ovältränad forever.



bara för att jag nångång skulle vara cool nog att ta en dagens outfit, fan va fail ;PppPPpPppPPp <Är fan halvt utvecklings!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback