emma: true

Sms-konversation mellan Pappa (jag skriver) och Magda:

M: Kan du ta med ensiktsnyckeln?
P: Ja. *mums*
M: Va?
P: Sa du smack?
M: Ensiktsnyckel?
P: Okej! *mums*
M: Jaokej Emma


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH AHAHAHAH... satt i bilen då detta inträffade, trodde seriöst att vi skulle köra av vägen på grund av att alla, och även pappa som körde, skrattade så att vi inte kunde se något. Jag lovar hon bara kom på att det var jag för att hon berättade för Matilda.. men det är min teori!

NU: duschen. Hur länge sen var det jag duschade egentligen? För länge sen i alla fall.

Kommentarer
Postat av: matilda

haha jag sa direkt att de var emma:]

2010-04-12 @ 09:58:58
Postat av: Guden

Insektsnyckel*

2010-04-14 @ 22:38:52

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback