lina: jag kommer aldrig ge upp dig

Kom just ut från en lång skön dusch som jag verkligen tycker jag förtjänade. Emma och jag har nu varit ute och sprungit broarna runt( 4,5 eller kanske 5 kilometer) utan att ens stanna och vila. Eller okej jag stannade/gick supersnabbt en gång i kanske10sek i brist på luft men annars kämpade jag på! 
 När jag kom hem sågjorde jag dessutom situps, armhävningar och plankan ett tag. Ska försöka träna så här några gånger i veckan nu så att jag inte dör på sommarträningarna.

Ikväll har även föreningen haft möte och kommit fram till att vårat lag kommer spela i div3 nästa säsong! och vissa kommer få spela med div2 också. Känner att det kommer bli den roligaste säsongen eveehhh och jag taggar sönder.

Nu ska jag skriva ihop nått jag kan säga på engelska redovisningen imorgon.






kyss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback