lina: men jag vågar inte hoppas längre



Har otroligt tråkigt och ingenting speciellt att skriva om heller, vilket suger. Hade matte muntligt nationella i  idag och det gick faktist bra, inte svårt alls tycker jag. Var också hos min astmasköterska och hon berättade att jag är mer än 100%(?) allergisk mot timotej, känns som ganska härligt in för sommaren! ("fina ögon" love it!)

Om ett tag så ska jag ta tag min engelska uppgift om Martin Luther King, som ska var klar på måndag och sedan plugga kemi, låter som en toppenkväll enligt mig(y)





puss

Kommentarer
Postat av: Jenny Lundmark

wii, jag vet att ja har en blogg, men det känns som att jag inte kommer ha den länge :] jag gillar Lina=smack!!

2010-04-23 @ 14:41:35
URL: http://jeennylundmark.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback