olivia: gkd

Ni vet sockerchocker? Igår hos mormor och morfar så fick jag i mig en hel del socker, alltså fick jag en sockerchock. Och ni vet att efter sockerchocker kommer man alltid till energibotten, så det känns som att man bara vill sova? Så har jag levt i drygt 24 timmar nu. 

Efter vi var oss mormor och morfar försvann all min energi. Hela kvällen var jag jättetrött. Sen sov jag. Sen vaknade jag och var jättetrött. Sen var jag jättetrött hela dagen till middagen ungefär, men då åt jag så mycket att jag hamnade i matkoma. Sen fick vi efterrätt och godis. Jag höll på att somna där ett tag. Men nu är det över! Jag är fri! I'm pigg and I'm proud of it.




Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback