olivia: jag ba: nej nej nej nej

Idag har jag solat. Varit på stan. Solat lite mer. OCH SKRIVIT ENGELSK UPPSATS I CA 4 TIMMAR PÅ RAKEN. Ja ni det var inte lite jobbigt, men nu är den klar och skickad till min hotmail så det bara är att skriva ut den imorgon på skolan. Men vet ni vad som var det värsta med uppsatsen? Jag fick bara ihop två sidor och jag använda 14 som storlek. Dåligt värre. Fast ifs, en hel jävla timme gick typ åt att försöka ladda hem nån microsoft word som funka.

Jag har frysit också. Jag vet inte, har bara varit så himla frusen. Och vet ni? Jag har börjat drömma mardrömmar. Men bara konstiga och massa på raken. Ett exempel från i natt var att jag och Emma blev jagade av elefanter i jättemycket snö. Vad gick fel???



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback