olivia: jag kommer vara trött imorgon

Gudars skymning. Nu är jag äntligen vid datorn, efter att ha spenderat dagen på skolan, stan, frasses och i duschen. Och framför spegeln ärligt talat, eftersom jag köpte ett par shorts på stan och jag ville se hur de såg ut. Dessutom är jag en sån tvekare när det gäller köp och hittar alltid fel på allt, idag var inget undantag. De var lite höga, lite långa, skulle jag ha tagit xs?, är beige rätt färg? osv. Men eftersom de var billiga och jag inte har nåt felfritt plagg i min garderob så funkar de ändå.

Btw. Köpte också ett par skor :P:P:P =PPpPPpPP Vanliga svarta tygskor. xD

Ser ni att jag är en rishög?? Ser ni att jag lyfter på ena ögonbrynet?? Ser ni att jag har DHcrewtröjan?? Ser ni att jag har mittbena?? Det är för att vi diskuterade om att vi inte tyckte att alla passade i det. Därför skulle jag testa det när jag hade duschat och skicka en bild till Lina. Orkar_inte. Titta här!!!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback