emma: such

Jiises, imorgon händer det något riktigt exciting kan jag lova. Jag och Olivia ska nämligen till frisören! Första gången på 1 år 5 månader för mig.. har inte haft någon brådska att klippa mig på grund av
1; det blir ALLTID dåligt
2; jag vill spara ut håret

Dock är det inte längre möjligt att vänta längre på grund av att mitt hår nuförtiden ser ut som nånting ur en mardröm, slickat fult och ännu fulare, så det är bara att bita i det sura äpplet. Kan knappast bli värre. Eller jo, vänta. Det kan bli MYCKET värre.



Ni ser den här absolut motbjudande bilden? Ni ser håret? Där hade jag gjort allt i min makt för att få lite volym och inte vara så fett. Ni ser hur bra jag lyckades? Precis? Men det här är inte ens någonstans i närheten av hur extraordinärt äckligt det brukar vara, det garanterar jag.




Kommentarer
Postat av: Daniel

Tycker du har jättefint hår!!!

2010-04-06 @ 21:34:51
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback