emma: and if I don't love you, what am I doing then

Okej, jag erkänner. Vi losade matchen. Totalt. Big fail. Utklassade. Krossade. Fullkomligt ägda. Vi var förvirrade. Tappade. Bakom flötet. Ute och cyklade. Omsprungna. Bortfintade. Hjälplösa. Dock var det roligt, och det blir en returmatch redan på torsdag! *LÄngTaR*

Förövrigt blir jag typ knäpp. Bara för att jag jobbar och tränar jämt så betyder inte det att jag inte vill göra nåt på kvällarna???? Hallå??? Var är folket???? Jag sitter ju bara här och väntar på roliga förslag, jag älskar alla så det spelar ingen roll vem det kommer ifrån, jag går med på allt!!! Så smsa redan nu (fast ring hellre.. svarar oftast inte på sms).

EXEMPEL: HEJ gosigumman, du är så himla awesome, skulle du vilja bada/grilla/äta mat/ dansa/ lana/ leka gur-khan/ slå volter/ plocka blommor/ se film/umgås imorgon? Det skulle vara så himla AWESOME!!

Typ så. Inte så jättesvårt? Nepp. I'm waiting............

PS. Vår blogg håller typ på att återgå till sitt forna jag, som ständig kontaktannons! *like it*

PS 2. Jag lovar jag skulle gråta av glädje om detta hände. Typ såhär:



PHETT med lol på bilden men hejdå

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback