emma: bildserie; jag, blubb och saker.

Har länge väntat på ett tillfälle att lägga ut denna bildserie (älskar bildserier, har fler på lager). Har lagt ut vissa bilder förr, men inte i serie. Jag och Olivia lol'ar varje dag åt dessa godingar!


Jag och Blubb.


Jag, Blubb och en sparkcykel.


Jag, Blubb och en brevlåda.


Jag, Blubb och ett fotspår.


Jag, Blubb och Olivia bakom en gren.


Jag, Blubb och Olivia.


Jag, Blubb, en sten och någon sneaky i bakgrunden.


Jag, Blubb, en pinne och några randoms i bakgrunden.


Jag, Blubb och blommor.


Jag, Blubb och någon som inte visste att han var med.


Jag, Blubb och Olivia på en sparkcykel.


Jag, Blubb och en förbannad Matilda.


Jag, Blubb, en studsmatta och random människor.


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback