emma: när det går som man tänkt, när man tänker att det går



Första skoldagen på gymnasiet slutförd, som ni ser var jag och Olivia mycket vackra! (INTE, ni som inte förstår ironi)

För alla intresserade ska vi i alla fall gå Idrott och Hälsa på johnbauer, och det verkar kunna bli mycket awesome (om skolan kan vara awesome?) Klassen verkar rulea trots att typ hälften av tjejerna gått upp i rök? Hahahihiho aja. Imorgon ska vi då ta kvart i 9-bussen och har gympa direkt på morgonen = SOVMORGON!! Tror jag kommer kunna överleva detta.

Snart träning i alla fall, jag och Olivia har vräkt mat så det kommer nog gå som en dans. Oturligt nog har någon gång under det senaste året förlorat all min taktkänsla, awkward. Får hoppas på det bästa!

peace yo man hoppas ni alla hade en lika bra dag idag som jag hade!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback