emma: words that describes a whole life

Tjohejsan bloggen, HeHHuHe

Kom nyss hem från jobbet, ska strax iväg och träna INNEBANDY!!! Det kommer gå spikrakt ner till helvetet, men det är sådant man får acceptera. LIFE IS AWESOME

Btw. Har tänkt på att nästan allt jag skriver här på bloggen är hintar till internskämt bland oss caregangare, och ni andra måste bara tycka att det jag skriver är konstigt, weird, awkward, funny stuff, mysigt, äckligt, kalas eller helt enkelt tråkigt.

Btw 2. Känns lite awkward att skriva då man tänker på att ni enbart är cirka 50 pers per dag som läser detta. Kanske borde satsa på att bli en storbloggare och ta med lite dagens outfit, "så här fixar jag håret" och sådana där riktigt intressanta grejer som verkar funka här i bloggvärlden?

Btw 3. Den första förändringen vi måste göra för att få några besökare är kanske att jag ska sluta skriva så långa careiga inlägg...

Btw 4. I know you love me!

Btw 5. Skoja...

Btw 6. Varför spårar det alltid med btw när jag en gång börjat?

Btw 7. Jag hoppas att ni alla vet att BTW betyder by the way, för annars är ni to.Otala random loosers

Btw 8. DET HÄR ÄR MITT SISTA BTW (för denna gången.... ni har mer att frukta)


random pic på mig xD oredigerad!!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback