olivia: different day by day, never take anything for granted

Nu är första skoldagen över, och jag måste säga att den grovt överträffade mina förväntningar! Började dagen med att ta rätt buss, men när lärarna skulle presentera sig sköt rektorn mig i ansiktet med en innebandyboll. Rakt på näsan, hårt var det också. Ont. Why rektorn, why?:(

Konstigt nog var det aldrig awkward. Dock var det mycket färre tjejer än jag trott - vi var bara 7 stycken. Undrar vars alla andra tog vägen. Iallafall som sagt så var det aldrig obekväm stämning, eller inte då för mig. Inte ens under det lilla grupparbetet vi hann med eller när vi redovisade. (Jag vet vad ni tänker. Redovisning första dagen i ny klass? Hemskt! Men det var det icket.) No awkwardness helt enkelt. Känns mycket bra inför kommande år. Helt nöjd.


Till vänster: klassens tard?

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback