olivia: missing something that never was, not believing but in the same time never letting go

Ligger som en död i sängen, ska sova när jag har skrivit färdigt här. Synd att jag inte har något att skriva, kommer ta lång tid vilket det alltid tar då...

Kom nyss fram till (eller, jag och jag hehe) att eftersom vi har vårt lediga pass på måndag förmiddag så vi börjar 12.45 så blir det som långhelg eftersom söndagskvällen också blir något att räkna med då! Det kändes rätt awesome faktiskt, men nästan allt med skolan känns väldigt bra förutom att vi typ måste ta 8.15bussen  från stan fast vi börjar 9 varje morgon. Får se hur det blir med det.

Stuvade spaghettisar är jättegott.

Måste dock erkänna att jag saknar sommarens (för det mesta) obekymrade dagar när man kunde göra vad som än föll en in. Men kanske blir 2010 lika awesome som vi hoppades på när jag, Emma och Matilda satt där vid hennes matbord 04.00 den 1 januari och åt varma mackor. Än så länge är det bara en sak som har gått helt fel - men hoppas verkligen inte på att nåt så hemskt händer igen. Inget emo i en kiosk. 

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback