olivia: so lost in paradise

Helt borta. Blir aldrig någon riktig sömn längre, inte på veckorna då vi jobbar och verkligen inte på helgerna för då är det ju pArTY! Så är alltid helt borta  i kiosken, inte nice men vad ska man göra?

Skulle kanske inte behöv komma in till jobbet igår för det verkade  som det skulle ösregna, men ser jag något regn nu? Nej. Kommer väl ca. halv 11 då vi har hunnit få lite frid där inne i bastun.

P.S Igår blev jag glad glad och jätteglad. Matilda har också jättedåligt minne och glömmer berätta saker jag anser som viktiga/jätteviktiga. Bara därför ska jag sno någon bild, det är bara hon som har bilder på den här datorn....

Jag äter en banan på väg till Storklinten!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback