emma: du visade alltför väl, jag föll alltför snabbt

Bonjour!

Igår intog ju caregang som sagt pdol, och det var helt crazy! Från första minuten så träffade vi massa människor vi känner från randomstäder, träffade människor vi inte känner från randomstäder, träffade en som låtsades att han var från Holland, träffade människor som kände igen oss från dreamhack (??????????), träffade människor som tävlade (heh) , träffade människor som påstod att dom pratat med oss?? Träffade en som påstod att han hade fått en kram av mig på dreamhack och krävde en till, inte för att jag kommer ihåg att jag någonsin träffat han förr men. KUL VAR DET I ALLA FALL

Nu: bilder från helgen (även inkluderat lanet och allt däremellan) Har så jävla många lolbilder, fy FaRaO vad den här helgen har varit kung! (de första bilderna är tagna med min mobil, resten med Linas system) Okej.. jag orkade bara från lanet, pdolbilderna kommer ikväll, håll ögonen öppna!












Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback