olivia: to just not care anymore, could it be so or is it just trying so hard it's becoming the truth

På träning kunde man känna att benen fick sig en omgång igår kan jag lova. Jag sprang som i lera, men som tur var så kände de flesta likadant.

På lördag så ska jag göra min divisionmatchdebut tillsammans med Emma och Lina mot Umeå city, ett division1lag.  HUR skall detta gå? Helt otroligt. Fattar inget. Lost in the world of 2-2-1uppställningar.

Nu ska ni få se på nå goa pics som tagits det senaste dygnet. Måste bara varna alla er med tardiofobi - bilderna är fyllda med tard.

HAAH råkade ställa det just framför en lyktstolpe...



Haha jag+egopics=tard

Matilda sa att det här nog var den fulaste bilden på mig någonsin. Fast den var faktiskt fulare i litet mobilformat. I stort format tycker jag att det finns mycket fulare bilder än den här.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback