emma: I can't tell you why. Why? There's no why. Why? I can't tell you why.

Bon soir!

Waddap? Själv ska jag snart gå och sova eftersom jag är typ lika rolig som en 70åring. Nä men efter helgens (awesome) (mestadels awesome) bravader så är jag FRUUUUUUUUKTANSVÄRT sjukt trött. Tröttare än en fisk (och dom sover ju aldrig).

Hade match i Hörnefors idag, fyfan vilken sur förslust! 0-1 blev det jävla resultatet, vi körde för fan över dom men på nåt magiskt sätt lyckades vi inte göra mål. Som tur är kunde jag trösta mig med en god macka och den lyxiga "Lounge Room"et på bussen där jag och 3 andra delade på 13 platser! Riktigt feta!

Nu: pics from the helg :P

Red Dragon in action!


Snuggleball sneakar popcorn!


Jag... snygg<3











Olivias vanliga hemmaoutfit!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback