emma: nu går tankeverksamheten inte snabbt

HEJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJJ

Har lite överskottsenergi pga att jag har legat hemma hela dagen och spenderat tiden i böckernas värld! Nej, jag är inte coolaste personen någonsin..

For i alla fall inte till skolan idag eftersom jag vaknade inatt och mådde hur illa som helst, sov till 12 istället. Det var FRUKTANSVÄRT skönt efter att jag har haft problem med sömnen den sista tiden. Även imorgon kommer bli en skön dag, jag och Olivia tar en timmes sovmorgon, far till skolan och gymmar och sedan blir det julklappsinhandling (ÄNTLIGEN). Behöver ej dyka upp på matten eftersom vi fick så bra på provet;) Okej, alla som fick godkänt eller bättre slipper matten.. men både jag och ms Olzy fick faktiskt mvg! De ni!



Som Olivia sa: skulle inte vara heöt fel! Förövrigt snygg bild på den olziska flickan;)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback