emma: she loves you

POSITIVT

- För första gången någonsin vet jag vad jag ska göra på nyårs i förväg istället för att i panik improvisera på nyårsafton. Känner mig så lyxig, kommer bli AWESOME!!

- Har ÄNTLIGEN börjat träna igen!!!

- Har ÄNTLIGEN kommit ihåg att klippa naglarna! (hehe) Hatar långa naglar...

INTE SÅ POSITIVT...

-
Har (och nu är jag VERKLIGEN seriöst) INGENTING att ha på mig på nyår. Vill inte gå naken!!

- Har tappat all talang för innebandy, har dessutom världens sämsta kondition!

- Är fortfarande fläskig som en korv efter all julmat (btw åt jag 8 st korvar igår, älskar korv!!!!!!)

- Har läst mig ur huset. Hehe, läsa är typ de enda jag gör på jullovet, men jag har läst typ alla böcker vi har och dessutom HITTAR JAG INTE HARRY POTTER 6. Why God:(?

'

Hehe... man har sina moment
aja, in the end är det ju insidan som räknas, vilket olivia är ett levande bevis på! SKÄMTA OLIVIA, you look gr8 -L-,

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback