emma: you next to me

Seriöst (och nu är det seriöst). MÅSTE boka tid för klippning. Det är inte ens kul längre att skämta om hur mitt hår ser ut, det är bara sorgligt. Har tittat på bilder på folk med snyggt hår, och tider då t.o.m JAG hade det! Vet inte vad som har hänt senaste tiden men jag ser för fan ut som en palt med smink och spagetti på huvet.. hehe inte självkritisk idag inte!

Har förövrigt varit på stan idag, köpte några inte så roliga saker men ingenting till nyårs. Slutar väl med att jag måste dyka upp i Albins spindelmannendräkt, skulle förmodligen roa någon i alla fall. Ska snart på träning, and I tell you, att det är VÄLBEHÖVLIGT efter all skit jag har pressat under jullovet. Ska nog inte använda tighta tröjor på ett tag..



Snyggves.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback