emma: there's this complication to reach perfection, you're like an infection and there's no protection

Hej_zan (gillar min rimmiga rubrik btw)

Sitter och funderar seriöst om jag har borderline, för mitt humör far seriöst upp och ner som Matilda i snö (ostadig). Haha, idag har vi i alla fall gjort ett standardbesök i bergsbyn och som old times; ätit familjepizza på Pizzan! Jävlar vad ofta vi åt där i somras.. Ångrar i alla fall ingenting. Jag lovar er: Pizzan som vi åt idag var den godaste pizzan någonsin. Ren och skär njutning var vad det var.

Bitarna som blev kvar (man orkar helt enkelt inte en tredjedels familjepizza) gav vi ytterst generöst bort till bergsbyborna. Tyvärr ville dom inte ha men det är ändå min snålklapp till dem!

Annars hände det en mycket mystisk och läskig grej idag, sanna mina ord. Jag, Olivia och Matilda satt vid Matildas matbord och hade en trevlig pratstund, ensamma i huset. PLÖTSLIGT hör vi ungefär 5 sekunder av Skaka rumpa spelas (kanske var det valet av låten som gjorde att vi inte blev vettskrämda). Har fortfarande INGEN aning om hur det gick till. Det var mycket creepy. Särskilt nu när jag är ensam i mitt mörka rum...



Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback