lina: The most beautiful things in the world cannot be seen or even touched, they must be felt with the heart.

Varför har jag den här jävla oturen? att slita av korsbandet mitt i säsongen. I en säsongen som faktist har gått riktigt bra för mig. Direkt när det hände så visste jag att det inte bara var en vridning eller nått. Det gjorde så fruktansvärt ont och jag kunde inte göra någonting. Blev bara så less och besviken.

Har nog inte ens förstått det än, har inte förstått hur jobbigt det kommer bli att inte kunna vara med och göra det jag älskar mest av allt! När jag förstår det kommer det inte bli kul. Men det är bara att bita ihop.

Går inte beskriva hur besviken jag är men det finns inte så mycket att göra åt. Jag hoppas att jag får en operationstid fort och att jag återhämtar mig snabbt. Då kommer jag att vara stark och spela bättre än någonsin nästa säsong. Så ska det bli...


vill också..

Kommentarer
Postat av: bella

inte roligt alls att det där skulle hända:(:(,vi saknar dig på planen lina.. håller alla tummar som finns att allt blir bra så snabbt som möjligt så att du kan komma tillbaka starkare än någonsin och spela igen:).. som du säger, exakt så SKA det bli!!:D

2010-12-11 @ 16:04:08

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback