olivia: now when everything has changed

Anledningar till att älska idag:

  • Jag har sovit ganska mycket så jag är inte så trött
  • Det är lördag
  • Vi har match
  • Den är en passande tid
  • Kvällen kan bli awesome!
  • Jag har en ny handkräm (lätt bästa köpet nånsin! köpte den igår, 31kr jag aldrig vill ha tillbaka♥)
  • Jag har en ny hårfärg, kener mejh fajn
  • Efter en bra fredag brukar en grym lördag följa.

Anledningar till att älska idag lite mindre:

  • Matchen är inte på edda
  • Den är mot IBS (efter 5 år i samma serie är jag lite less på att spela mot dem)
  • Är lite förkyld
  • Det har snöat mycket`?
  • Kommer få snö i mina jättesöndriga skor
  • Det kanske är superkallt?
  • Får inte träffa mina awesome klasskompisar?

 

 


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback