olivia: someone like you

Kom på för nån dag sen att 2010 faktiskt börjar lida mot sitt slut. Så otroligt sorgligt det känns! Och väldigt konstigt, allt har förändrats så himla mycket. I början av året så bodde Matilda här, jag var typ deprimerad på skolan, jag var tråkig, spelade innebandy i en serie med tre lag? hade besökt bergsbyn ca en gång, lyssnade på ???musik osv.

2010 kanske inte blev precis som vi trodde 04.30 där vi satt i Matildas kök och åt rostade mackor, utan istället blev det 500 gånger bättre. Jag menar: okej, Matilda mfl bor inte längre här men istället har vi kommit varandra närmare, skolan är bäst, känns kul att fara dit varje dag. Har förändrats som person (enligt mig själv på ett bra sätt), innebandyn behöver jag väl knappt säga nåt om. Även om skolan är kul så är helgerna (oftast) otroliga. Lärt känna awesome människor, varit med om saker jag aldrig kunnat ana. OCH MYCKET MER! ÄLSKAR LIVET TROTS VINTERDEPRESSIONER! AAAAAAAAAH!!!!!

Första kortet från 2010, sweetness

Kommentarer
Postat av: matilda

2010 blev som våran nyårsafton.

2010-12-08 @ 14:12:30

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback