emma: bra

Måste säga att det här ha varit en alltigenom bra dag och verkar utveckla sig till en ännu bättre kväll!

Den här bra dagen började bra med att vakna halv 7 PIGG, göra mig klar utan att stressa, slippa franskläxförhör, få sitta ute på matten, kötta ett biologiprov, få veta om att matchen som ska göra att vi vinner serien spelas IMORGON and I will play it, älska korven, på svenskan läsa en bok som utvecklade sig från någonting halvdant till kung, kötta ett testprov inför nationella, gå hem (okej det var inte kul - hade inga vantar:() och sedan gå in på facebook och ha TRE VÄNFÖRFRÅGNINGAR (!!!) och skratta åt min och mammas facebook-konversation.

Hoppas ni har haft en lika trevlig dag som jag! Massor av pussar och kramar!



Det värsta är ju att mamma verkar tro att jag är seriös efter första kommentaren, hihi... ja mamma, du har nu officiellt blivit MOBBAD här på caregangbloggen!


Kommentarer
Postat av: L8

Tack snygging, bättre mobbad än ignorerad så mobba på nu. Blir precis hemskickad av chefen så nu drar jag. Kram Kram

2010-02-26 @ 16:09:51

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback