emma: btw jag älskar att slå vad

Nu har söndagar officiellt blivit min nya göra-absolut-ingenting-dag.

Eller inte för att jag hade någon förut men.. jag inventade en! (ja, jag använder engelska hur jag vill i mina meningar. punkt)

Förövrigt känns det lite dystert att jag snart kommer bli utan roommate. Efter 2 (eller mer? vet inte riktigt) år kommer nu Matilda (och resten av hennes familj) lämna huset och flytta till Morön. Ja, det känns vemodigt. I april flyttar dom, det är ju typ en månad kvar? Vi kommer inte ens hinna hitta på något mer busigt äventyr innan det är dags... Men om man nödvändigtvis ska se det från den ljusa sidan (som faktiskt är nödvändigt) så...

- får jag ett eget rum. (fast än vet vi inte om vi kan bo kvar, men mest troligt)
- kommer jag att spendera myyycket mer tid på morön, och jag tycker om morön


ja, sen kommer jag inte på något mer positivt. Men det är så det är i alla fall. ACCEPTERA. För jag har det. Okej, jag har inte förstått det än men det kommer väl!



fina minnen har vi i alla fall♥ och fler skall det bli

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback