emma: det kändes bra i hjärtat, en ny vad heter det nu

Igår, efter att ha utbildat mig till en som alla hatar (domare) så gjorde jag nog det snällaste jag har gjort i hela mitt liv tror jag.

Eller så här var det. Vi for till Matilda för att fira att hon fyllt 16 år. Efteråt fick vi lust att gå ut. Men vad skulle vi göra ute då? Och då kom vi på att en av Matildas kära vänner, Ante, fyllde år så då gick vi helt enkelt till statoil och köpte en pezmaskin, sedan vandrade vi hem till honom, ringde på, sjöng för honom och gav honom pezmaskinen (som var inslagen!). Han blev jätteglad.... sedan blev vi i alla fall inbjudna på tårta, varefter vi gick till olika människor och överraskade dem med pez. När vi inte hade någon kvar att överraska så gick vi till fotbollstältet som på ett magiskt sätt var upplåst och.. sprang där en stund? Det är nog inte många som kan säga att dom har varit där 12 på natten. Heheheheh

Bilder då? hell yes. Men ni får bara en<3



:*


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback