emma: gissa vem jag lyssnar på nu?

Jises vilken sliten krigare jag var igår alltså! Vet inte vad som hände med mig efter innebandycupen med Linas pappas jobb som Olivia redan informerat om, men nåt allvarligt var det alltså.

Förövrigt åt vi igår kväll på Monaco! Det var gott, men svårt att betala. Nyttig träning inför kommande restauranbesök? Därefter så gick vi tre n0lifers hem till Lina och bad till gud att det var någon som ville umgås med oss. Det var det inte. Så då såg vi melodifestivalen istället... började typ grina då det var Darin, han är BÄST♥♥

Aja, runt 11 där på kvällen var jag så sliten att jag och Olivia var tvugna att gå hem och däcka i sängen (LÄS: logga in på msn).

Denna dagen kommer troligtvis inte bli så rolig eftersom ingen vill umgås med mig. Men det är OK. Jag skulle inte vilja umgås med mig om jag vore någon annan!


Kommentarer
Postat av: Dahlin

Vi älskar er blogg , SÄRSKILT JAG

2010-02-21 @ 11:34:43
URL: http://brybloggen.blogg.se/

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback