emma: och i mina minnen ska du vila

Tjena tjena mittbena ;p

HAHAHAH första och sista gången jag använder den hälsningfrasen. Det kan jag lova. Har hatat den sedan jag var 7 år. Hatar den såååååå mycket:(

Aja, dagen har tillbringats på skolan, helt i onödan. Gjorde ingenting seriöst typ och jag hade ont i huvudet. Men det får man ta. Följde sedan till träningen och hamnade i mål? Synd för mitt lag eftersom jag är riktigt jävla kass. Men så kan det bli.

Fick veta idag att vi får veta på fredag om vi ska bo kvar här på Sunnanå eller om vi ska flytta. Jag hoppas såååså mycket på att vi ska kunna bo kvar. Älskar detta huset, kom jag fram till idag. Det är hur fint som helst ju? Och dessutom så kommer vi få jättemycket plats nu också, och så. This house rocks. Hahaha. Yeahhyyeye.



<3 den svarta pilen pekar på mitt alldeles underbara rum:*

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback