emma: saker jag mycket starkt ogillar, hatar är ett starkt ord

Vad jag inte tycker om är folk som är helt dumma i huvudet.
Om man skriver (citat): LÅT MIG VARA IFRED SKRIV INTE TILL MIG FATTA? till någon, varför skulle han fortsätta göra det?????? FYFAN så JÄVLA STÖRANDE. Och varför ska man ens behöva ta till sådana drastiska metoder och skriva det ens? Räcker det inte att man dissar personen i fråga några månader? Borde man inte förstå att man inte är önskad då? Och dessutom.. då någon har skrivit såhär till en, svarar man inte med "tvinga mig?"


Aja. Har börjat misstänka att min hårtork hatar mig. Igår råkade jag ju som sagt trassla in håret i den och var tvungen att klippa. Men jag råkade även, igår då jag skulle gå och lägga mig, trampa på kontakten till hårtorken och fick någon slags wiplashskada i knäet huhu. Why hårtorken why?:(


GRISIGT av hårtorken och han som inte förstår att han bara ska lämna mig ifred

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback