emma: vad som väntar mig

Teknikprovet idag gick ASdåligt, men vem pallar bry sig vad 15000 olika hammare och tångar heter och vad de används till? De heter "hammare" och tång" och används till att hammra och vad man nu kan göra med en tång. Bry?

Men matteprovet och soprovet ägde jag dock, rodde dom i hamn så att säga. Nice. Dessutom fick vi tillbaka ett hörförståelse"prov" och där hade jag minsann lyckats kamma hem full pott.

Andra saker som har hänt idag är till exempel att jag ställde klockan på 7 i morse men lyckades ändå inte sova så länge eftersom det var minst 26+ i mitt rum, farit till mamma, gjort massa biologifrågor (det trodde jag aldrig om mig:O), saknat sommaren som utav helvete, och funderat på diverse saker som känns svåra att uttrycka i skrift. 2 much information, om man kan säga så.

Men nu väntar en semla mig där uppe, så jag avslutar detta absolut värdelösa inlägg med ett citat från min hemliga emoblogg

"Du är precis som alla jävla människor i hela jävla världen.
Tänk på vad du säger och gör"

Ja tänk att jag kände så en gång i tiden:) Tjing! Skoja. Hejdå.


typ den tiden

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback