lina: Du är äger mitt blod och du är slagsmålet jag aldrig kan vinna, och jag känner mig bara så jävla tom ibland

Jag ligger just nu på mitt rum, i min säng, på ett mycket oskönt sätt vilket jag inte verkar kunna göra någonting åt eftersom hur jag än gör så är det fortfarande lika oskönt, haha a precis då vet ni. Kvällen har jag spenderat med några väldigt fina personer, även kallade mamma och pappa. Kunde alltså inte haft en bättre alla hjärtans dag! men det funkar.  
  Imorgon så har jag sovmorgon till tjugo över nio och det känns ju som ganska nice. Hela skoldagen imorgon är faktist ganska nice om jag minns rätt! men nu orkar jag inte skriva mer, jag orkar inte heller vara vaken längre så nu ska jag sova.











föresten så har vi haft väldigt många besökare idag???? lite random bara.



puss


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback