olivia: en chans är allt

Vinst med 8-1 och nu har vi officiellt vunnit serien! Känns grymt skönt, men iofs spelade jag bara första och sista perioden. Hann göra ett mål i första men i sista vet jag inte riktigt vad jag höll på med? Menmen, vinsten är väl det som räknas och det gjorde vi med bravur(?)! Bara att tagga till matchen på måndag mot jörns pojkar 93/94.....

Ikväl blir det förmodligen att hålla Lina sällskap när hon ska vara hehe hundvakt åt deras hund. FF!!!!!! Party hela natten! Eller kanske inte.

Här var det partymode: ON. Eller nä. Det här var förra lördagen. (Om ni undrar om jag har fått en brännskada eller vad som hände riktigt med min mun kan jag upplysa er om att jag bet mig i läppen. Oftast ser jag inte sådär retarded ut. Hoppas jag.)

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback