emma: dagens

Dagens:

Dagen fail (av mig): Lyckades trassla in håret i hårtorken så jag var tvungen att klippa av en bit
Dagens fail (av någon annan): På en affisch på vår skola har dom lyckats stava cykel fel. Hhahaha, cyckel står det
Dagens vinst: J18 slog clemens i junior-dm! Jag spelade dock inte, men höll på att avlida när jag såg på. Ja det var spännande, slutresultatet blev 5-3
Dagens förlust: Matteprovet som gick helt sjukt dåligt!
Dagens stress: I morse, på en kvart klädde jag på mig, sminkade mig, fixade håret, packade gympakläder OSV, rekord nanting
Dagens idrottslektion: handboll
Dagens "efter skolan": Dusch
Dagens ska göra: LÄGGA MIG TIDIGT.
Dagens vill göra: Läsa mitt horoskop, behöver vägledning:(
Dagens älska: att j18 vann!!!
Dagens hata: att allt ska vara så knepigt
Dagens längtan: helgen omg!
Dagens saknad: SOMMAREN
Dagens vill ha: sommar:( pengar!!
Dagens inte vill ha: Vinter:(
Dagens randombild:


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback