emma: och så var det gjort

Eftersom jag läst på många bloggar en 'lista' på vad som hände under de olika månaderna 2009 och jag tyckte det verkade toppenkul tänkte jag att jag också (the king) ska göra en. Nu.


2009

Januari:
- såg TWILIGHT
- solade solarium för första gången i mitt liv
- blev dumpad för första gången i mitt liv
- åt upp en hel pizza på dallas
- bytte namn till 'care...' på apberget, vilket senare inspirerade till detta bloggnamnet

Februari:
- jobbade på nightflight
- blekte håret första och enda gången i mitt liv
- startade denna bloggen

Mars:
- jobbade på dreamhack!
- var på min första zonuttagning
- for till storklinten och åkte skidor (och snowboard så gott jag kunde)

April:
- for till piteå en kväll bara för att det var kul
- umeåcupen!
- .. ännu en zonuttagning
- skolan brann så vi fick två extra dagars påsklov
- åt megaskrov på frasses
- konfirmationen drog igång på riktigt
- spenderade påsklovet med goda vänner, mycket film och mycket godis
- for till umeå med fritidsgården söder
- började använda löshår
- firade en toppenvalborgs med goda vänner och grillning

Maj:
- var hatad i skellefteå som aldrig förr men njöt av livet i alla fall
- gjorde inte så mycket speciellt, spenderade dagarna med vänner och som sagt, njöt av livet
- sista maj med rekordvärme, 30 grader, for jag runt i hela skellefteå och badade

Juni:
- firade Lina som fyllde 15 år
- skolavslutning!
- konfirmationen drog i gång på allvars allvar så där spenderade jag mina dagar
- for till munkviken med konfan och bara njöt
- lärde mig älska volleyboll
- började vara ute längelänge på nätterna
- lärde känna en massa nytt folk
- firade midsommarafton med lina i vår stuga

Juli:
- Skellefteåfestivalen, jätteroligt med massa kära vänner
- blev färdigkonfrimerad (eller vad man säger?)
- for till stockholm med tha family och gick på grönalund med lina
- hängde på vitbergs, träffade STEK!
- for till umeå med lina och hade jätteroligt
- trästocks, inte jättekul men det funkade
- levde livets glada dagar

Augusti:
- Följde med Lina till gävla för att titta på söta hundvalpar
- For till martin olofsson och upplevde några av de bästa dagarna i mitt liv
- gjorde mest ingenting på dagarna och var ute och lekte på nätterna
- skolan började om
- började träna med J18
- fyllde 15 år!

September:
- for till umeå och umgick med alla underbara umebor
- umeborna kom hit och sov över, och sen bar de av till umeå igen
- gick vidare i zon och for till umeå och spelade. men där tog det slut;)
- hade 'lagdag' med laget, och spelade samma dag min första match med J18

Oktober:
-
Vann dm i skellefteå
- Spenderade mest mina dagar med fina vänner och gjorde trevliga saker
- FOR TILL TURKIET!

November:
- Hade specialarbete på skolan, vilket måste ha varit den bästa veckan någonsin där
- Slutade använda löshår
- möblerade om i mitt och matildas rum
- gjorde inte särskilt mycket alls, tiden gick åt till skolan och innebandyn

December:
- Var med i luciacupen i jörn
- Hade luciatåg
- Julfesten, sedan jullov
- Delade ut reklam åt linas företag
- Hade det mest allmänt julmysigt
- Firade julafton x2
- Under mellandagarna blev det mycket tid till att göra ingenting, undantaget juldagen då vi besökte de nya lägenheterna på älvsbacka
- Avslutade året med ett besök i ursviken!


Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback