emma: alla om i livet

Två saker som inte passar ihop är att hata att behöva gå upp tidigt + vara jättelångsam på morgonen. Och guess what? Det är jag i ett nötskal (<hahahaha).

Varje dag funderar jag på hur det rimligtvis kan ta så lång tid för mig att göra mig klar på morgonen. Jag fattar bara inte. Men efter all fundering så har jag kommit fram till att det nog är frukosten som är boven i dramat... Titta här. Jag stiger upp (drygt:$) halv sju på morgonen. Kanske 20 i? Går upp för att äta frukost. Frågan är bara... hur kan klockan vara 20 över/halv då jag kommer därifrån? Mystiskt, håller ni inte med? Det här är nästan lika spännande som att beställa en pizza på franska, det måste ni ju bara hålla med om.


En annan sak jag har funderat över är varför jag alltid har konstiga saker i ansiktet. Till exempel kan jag sitta och prata med Olivia och plötsligt börjar hon titta väldigt granskande på mitt ansikte. Jag (som börjar känna mig olustig) tänker just fråga "vad?" då Olivia säger:
- Du har nånting där (och pekar på mitt ansikte). Gör så här (och visar hur jag ska kunna ta bort vad som nu råkat hamna där).

Detta händer dagligen. Why? Vars kommer allt ifrån?



Olivia och sina granskande eyes.

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback