emma: det blir svårare att hålla sig kvar

Lyckat spårad kväll i kväll, jobbigt var det också. Lyckades inte vinna något på lotteriet som var, men lyckades dock ändå få tag i två gratisbiljetter till någon musikfestival i burträsk typ...? DET var lyckat. Sen var det faktiskt inte så många 96or där som befarat, en hel hög med 95or och faktiskt var vi inte de enda 94orna. Status värre. Men det mest lyckade var att vi fixade skjuts hem. Gud måste älska mig.

Imorgon ska vi i alla fall fara till ... dudududu UMEÅ! På club nordic ska vi leka så det blir en ny och spännande upplevelse haha. .. . . .. Har förövrigt inga kläder att ta på mig så det blir på stan och shoppa innan vi åker, sen är ju bara frågan var vi ska göra av med alla saker vi har med oss eftersom man inte kan ta med sig det in där. Men Sånt fixar vi. Vi fixar allt.



omg lite fräshare än såhär hoppas jag att jag är imorgon. Tyvärr är det mycket tveksamt men det är då bäst att jag lägger mig nu så jag får någon skönhetssömn i alla fall. Behövs!

Kommentarer

Kommentera här xDxP?

Ditt namn?
Ska vi minnas dig?

Din E-post? (syns endast för oss)

Din blogg?

Din kommentar?

Trackback